سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی
دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی
استادیار دانشگاه فردوسی مشهد
مدیر پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد

آدرس محل کار:

آدرس دانشگاه: مشهد ، میدان آزادی ، دانشگاه فردوسی ، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی ، گروه علوم تربیتی ، تلفن تماس : 05138805000داخلی 5892
پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد : شماره داخلی 3676

آدرس مرکز مشاوره : مشهد، پنج راه سناباد، تقاطع خیابان پاستور، ساختمان پزشکان مهر، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اندیشه و رفتار، شماره های تماس: 05138412279


آخرین نظرات

خبرگزاری فارس: مؤسسات سلامت روان اروپا فاقد استاندارهای سازمان ملل هستند

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تازه‌ترین گزارش اعلام کرد: مؤسسات سلامت روان در کشورهای اروپایی تمام استانداردهای سازمان ملل را ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تازه‌ترین گزارش اعلام کرد: مؤسسات سلامت روان در کشورهای اروپایی تمام استانداردهای سازمان ملل را ندارند.

این گزارش بیانگر آن است که هیچ یک از 75 موسسه‌ای که توسط کارشناسان سازمان ملل مورد بازدید و بازرسی قرار گرفته‌اند، دارای تمام استانداردهای مراقبتی تعیین شده از سوی این سازمان نبوده‌اند.

گزارش سازمان ملل تأکید می‌کند:‌ مؤسسات سلامت روان اروپا در حفاظت از حقوق افرادی که در این نهادها نگهداری می‌شوند، ناموفق بوده‌اند.

روزنامه گاردین به نقل از بازرسان سازمان ملل نوشته است: در واقع بسیاری از این مراکز کمکی به توانبخشی بیماران و بازگرداندن آنها به جامعه نمی‌کنند؛ آنها هیچ تلاشی برای شناخت مهارت‌های افراد حاضر در این موسسات نمی‌کنند و به همین دلیل نمی‌توانند به آنها شغل ارائه دهند. 

این گزارش همچنین نشان می دهد که بیشتر موسسات، ارتباطات بیماران را با افراد خارج از موسسه محدود می‌کنند؛ به عنوان مثال بیماران فقط با افراد خانواده و تنها در زمان‌های مشخصی اجازه ارتباط گرفتن دارند.

دانیل، رئیس برنامه بهداشت روان سازمان جهانی بهداشت می‌گوید: یافته‌های این پژوهش تکان دهنده است، اما تعجب آور نیست؛ به این دلیل که رفتار خارج از چارچوب مؤسسات سلامت روان سال‌هاست که مورد بحث است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی