سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی
دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی
استادیار دانشگاه فردوسی مشهد
مدیر پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد

آدرس محل کار:

آدرس دانشگاه: مشهد ، میدان آزادی ، دانشگاه فردوسی ، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی ، گروه علوم تربیتی ، تلفن تماس : 05138805000داخلی 5892
پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد : شماره داخلی 3676

آدرس مرکز مشاوره : مشهد، پنج راه سناباد، تقاطع خیابان پاستور، ساختمان پزشکان مهر، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اندیشه و رفتار، شماره های تماس: 05138412279


آخرین نظرات
دانشگاه تربیت مدرس

در نشست شورای دانشگاه تربیت مدرس، راه‌اندازی دوره کارشناسی ارشد علوم شناختی– روانشناسی شناختی به تصویب رسید.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این جلسه دکتر مینایی مدیر دفتر برنامه ریزی، گسترش و بازنگری دانشگاه تربیت مدرس به بیان توضیحاتی در خصوص رشته روانشناسی شناختی و نحوه تصویب آن در شورای آموزشی و کمیسیون جامع برنامه ریزی آموزشی پرداخت.

در ادامه دکتر آزاد فلاح مدیر گروه روانشناسی علوم شناختی را علمی عنوان کرد که مطالعه ذهن و مغز در آن مورد توجه قرا می گیرد که چند شاخه دارد که یکی از شاخه های آن، روانشناسی شناختی می باشد.

وی گسترش وسیع علوم شناختی در حوزه روان شناسی در مطالعات و پژوهش های میان رشته ای و نیاز به تخصصی تر شدن هر چه بیشتر در دوره کارشناسی ارشد و متعاقب آن دوره دکتری در گروه و هدایت چندین ساله پایان نامه های کارشناسی رشد و رساله های دکتری در این حوزه از سوی اساتید گروه و وجود زمینه های بکر پژوهشی و امکان هدایت دانشجویان به سوی حوزه های روز آمد در این زمینه همگام با رشد تکنولوژی های نوین در امر پژوهش و توانمندی فارغ التحصیلان رشته در ارائه خدمات مشاوره شناختی و ... را از جمله دلایل توجیهی ایجاد این رشته عنوان کرد.

وی در ادامه به بیان توضیحاتی در خصوص اعضای هیأت علمی ثابت گروه، رشته های دایر در گروه، وضعیت برنامه درسی رشته، سابقه دوره در دانشگاه تربیت مدرس و سایر دانشگاه ها پرداخت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، در ادامه پس از بررسی موضوع از سوی اعضای شورا، راه اندازی دوره کارشناسی ارشد علوم شناختی– روانشناسی شناختی در مقطع کارشناسی ارشد با رعایت شرایط ظرفیت گروه با اکثریت آرا به تصویب رسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی