سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی
دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی
استادیار دانشگاه فردوسی مشهد
مدیر پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد

آدرس محل کار:

آدرس دانشگاه: مشهد ، میدان آزادی ، دانشگاه فردوسی ، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی ، گروه علوم تربیتی ، تلفن تماس : 05138805000داخلی 5892
پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد : شماره داخلی 3676

آدرس مرکز مشاوره : مشهد، پنج راه سناباد، تقاطع خیابان پاستور، ساختمان پزشکان مهر، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اندیشه و رفتار، شماره های تماس: 05138412279


آخرین نظرات
کتاب های درسی روانشناسی ویژه دوره کارشناسی تالیف شد

مدیرگروه روانشناسی سازمان سمت اعلام کرد: بخش اعظم کتاب های دوره کارشناسی روانشناسی تالیف شده و تاکنون ۷ کتاب تالیف و ۱۵ کتاب دیگر در مراحل مختلف برای تالیف قرار دارند.

علی فتحی آشتیانی در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: گروه روانشناسی سازمان سمت (سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها)  ۲ فعالیت متفاوت دارد یکی از کارهای این سازمان، تالیف کتاب های درسی در راستای برنامه‌های شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی است.

وی ادامه داد: تمام برنامه هایی که توسط شورای تحول تصویب می شود، براساس تفاهم نامه ای که بین سازمان سمت و شورای تحول منعقد شده، با شاخص های تحول که شامل غنی سازی، بومی سازی، روزآمدی، و اسلامی سازی است،  آماده می شود.

مدیرگروه روانشناسی سازمان سمت افزود: بنابراین  در حال حاضر تالیف کتاب دوره کارشناسی روانشناسی را پیش روی خود قرار دادیم و تا کنون توانسته ایم ۶ کتاب روانشناسی مربوط به دروس دوره کارشناسی را منتشر کنیم و یک کتاب نیز در مرحله چاپ است که در مجموع ۷ کتاب روانشناسی دروه کارشناسی آماده شده است.

وی ادامه داد: قرار داد ۱۱ کتاب دیگر روانشناسی مربوط به دوره کارشناسی نیز با اساتید مختلف منعقد شده که در حال تالیف کتاب های مذکور هستند، همچنین ۴ کتاب نیز توسط اساتید دانشگاه به ما تحویل داده شده که در حال ارزیابی آن هستیم.

فتحی آشیانی افزود: درباره ما بقی کتاب ها نیز در حال مذاکره با اساتید مختلف دانشگاه برای عقد قرار داد هستیم.

وی تاکید کرد: به عنوان مدیر گروه روانشاسی سازمان سمت از همه اساتید دانشگاه های سراسر کشور درخواست می کنم، با گروه روانشناسی سازمان سمت تماس داشته و اگر علاقمند به تالیف کتاب در چهارچوب شاخص های شورای تحول هستند، تماس حاصل کنند تا بتوانیم برای تالیف کتاب هایی که باقی مانده با آنها وارد مذاکره شده و قرارداد منعقد کنیم.

فتحی آشتیانی درباره تالیف کتاب های روانشناسی دروه کارشناسی ارشد گفت: تالیف کتاب برای برخی از دوره های کارشناسی ارشد روانشناسی که تصویب شده مانند روانشناسی دین را شروع کرده ایم.

وی ادامه داد: یک دوره دیگر در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی توسط شورای تحول بررسی شده تحت عنوان «خانواده و اختلالات جنسی» که درحال کار برروی برخی از کتاب های آن هستیم دو دوره دیگر نیز توسط شورای تحول و ارتقای علوم انسانی تصویب شده، تحت عنوان «روانشناسی صنعتی و سازمانی» و «روانشناسی تربیتی» که تالیف کتاب مربوط به این دو دوره نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: برخی از کتاب ها یک مولف و برخی ۳ مولف دارند که براساس شاخص های شورای تحول وارتقاء علوم انسانی و برنامه جدید روانشناسی تالیف می شود تالیف قسمت اعظم کتاب های دروه کارشناسی روانشناسی انجام شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی