سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی
دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی
استادیار دانشگاه فردوسی مشهد
مدیر پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد

آدرس محل کار:

آدرس دانشگاه: مشهد ، میدان آزادی ، دانشگاه فردوسی ، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی ، گروه علوم تربیتی ، تلفن تماس : 05138805000داخلی 5892
پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد : شماره داخلی 3676

آدرس مرکز مشاوره : مشهد، پنج راه سناباد، تقاطع خیابان پاستور، ساختمان پزشکان مهر، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اندیشه و رفتار، شماره های تماس: 05138412279


آخرین نظرات
 
 
طی حکمی از سوی دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مجوز راه‌اندازی نشریه «روان‌شناسی فرهنگی» برای پژوهشکده تحقیق و توسعه «سمت» صادر شد.

 به گزارش خبرگزاری مهر، در پی درخواست پژوهشکده تحقیق و توسعه «سمت» از معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مجوز انتشار دو فصلنامه علمی –پژوهشی «روان‌شناسی فرهنگی» وابسته به گروه علوم ‌رفتاری پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) صادر شد.

بنا به اعلام مهدی زارع بهرام آبادی، سردبیر این نشریه تازه‌تأسیس، هدف از راه‌اندازی این نشریه، بررسی و مطالعه جنبه‌های فرهنگی موضوع‌های روان‌شناختی و رفتاری، رابطه جنبه‌های مختلف فرهنگ با کارکردهای روان‌شناختی در بافت فرهنگی ایران، تفاوت‌ها و شباهت‌های میان‌فرهنگی در همه حوزه‌های روان‌شناختی، مفهوم‌سازی متغیرهای روان‌شناختی بر اساس فرهنگ ایرانی - اسلامی و ساخت و معرفی مقیاس‌های روان‌شناختی برآمده از فرهنگ ایرانی است.

این دو فصلنامه با بهره‌مندی از هیأت تحریریه معتبر و متخصص درصدد است مقالات پژوهشی مرتبط با حوزه روان‌شناسی فرهنگی را منتشر نماید و برای غنا بخشیدن به حوزه تخصصی مورد نظر، آماده دریافت آثار علمی به زبان فارسی از سوی کلیه علاقه‌مندان و اصحاب قلم است. علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال آثار خود و اعلام آمادگی برای داوری مقالات در توسعه دانش روان‌شناسی فرهنگی سهیم باشند.

شایان ذکر است این نشریه مقالاتی را منتشر می‌کند که به شیوه علمی و روش‌مند در یکی از زمینه‌های موضوعی شناخت و فرهنگ، هویت و فرهنگ، شخصیت و فرهنگ، جلوه‌های هیجانی در بستر فرهنگ، شاخص‌های دین‌داری و نقش دین در فرهنگ ایرانی، سلامت روانی و فرهنگ، روان‌درمانی و مشاوره در بستر فرهنگ، تفاوت‌های فردی در بستر فرهنگ، زبان و فرهنگ، رشد و تحول انسان در بستر فرهنگ، تعاملات اجتماعی، رفتار شغلی و فرهنگ، نقد نظریه‌ها، الگوها و کتاب‌های مطرح روان‌شناسی از منظر روان‌شناسی فرهنگی، نوشته شده باشند.

 برای ارسال مقالات و اعلام آمادگی برای داوری با آدرس ایمیل Jcp@samt.ac.ir مکاتبه یا با شماره ۴۴۲۳۴۸۴۳ داخلی ۳۴۳ یا ۳۰۶ تماس حاصل نمایید. 

پژوهشکده تحقیق و توسعه «سمت»، انتشار نشریه علمی- پژوهشی «پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی» را نیز در کارنامه خود دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی