سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی
دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی
استادیار دانشگاه فردوسی مشهد
مدیر پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد

آدرس محل کار:

آدرس دانشگاه: مشهد ، میدان آزادی ، دانشگاه فردوسی ، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی ، گروه علوم تربیتی ، تلفن تماس : 05138805000داخلی 5892
پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد : شماره داخلی 3676

آدرس مرکز مشاوره : مشهد، پنج راه سناباد، تقاطع خیابان پاستور، ساختمان پزشکان مهر، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اندیشه و رفتار، شماره های تماس: 05138412279


آخرین نظرات
تعرفه مصوب یک جلسه مشاوره روانشناسان اعلام شد
 
به گزارش سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد: حداکثر تعرفه دریافتی مصوب شورای مرکزی از مراجعان برای کلیه درمانگران با مدارک کارشناسان ارشد و دکتری تخصصی رشته های مرتبط(روانشناسی و مشاوره) برای تشکیل یک جلسه درمان 45 دقیقه ای در سراسر کشور به شرح زیر است:

1- کارشناسی ارشد 90 هزار تومان
2-دکتری 130 هزار تومان



دکتر محمد حاتمی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور خبر داد: طی جلسات فوری با هیات بدوی تعرفه‌های روانشناسان و مشاوران کشور، مشاوران باید به ترتیب در مقطع کارشناسی برای ۴۵ دقیقه ارائه خدمت باید مبلغ ۹۰ هزار تومان از مراجعه‌کننده کسب و در مقطع دکتری و اساتید برجسته کشور برای برای ۴۵ دقیقه ارائه خدمت مبلغ ۱۳۰ هزار تومان دریافت کنند.

او افزود: افراد می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور از نرخ و تعرفه روانشناسی و مشاوره کشور اطلاعات بدست آورند و همچنین با ورود به بخش معرفی روانشناسان اسامی ۶ هزار روانشناس موردتایید این سازمان را دریافت کنند.

گفتنی است دریافت مبالغ بیشتر از تعرفه اعلام شده تخلف و منجر به پیگیری از سوی مراجع قانونی خواهد شد. اما بنا بر سیاست هر مرکز ارائه دهنده خدمات روانشناسی و مشاوره دریافت مبالغ کمتر از مبالغ اعلام شده بر عهده آن سازمان یا واحد مربوطه است.

حاتمی در ادامه یادآوری کرد: هموطنان می‌توانند در صورت بروز تخلف از سوی روانشناسان و مشاورانی که پروانه آن‌ها در مطب‌ها موجود است، با شماره بازررسی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور (۶۶۹۰۳۵۴۴) تماس بگیرند و تخلف را اعلام کنند.
 
منبع: میگنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی