سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی
دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی
استادیار دانشگاه فردوسی مشهد
مدیر پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد

آدرس محل کار:

آدرس دانشگاه: مشهد ، میدان آزادی ، دانشگاه فردوسی ، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی ، گروه علوم تربیتی ، تلفن تماس : 05138805000داخلی 5892
پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد : شماره داخلی 3676

آدرس مرکز مشاوره : مشهد، پنج راه سناباد، تقاطع خیابان پاستور، ساختمان پزشکان مهر، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اندیشه و رفتار، شماره های تماس: 05138412279


آخرین نظرات

مدیر مرکز خدمات روان شناسی بنیاد بیماری‌های نادر گفت: به زودی مشاوره تلفنی برای بیماران نادر راه اندازی می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامعلی افروز روان شناس، استاد دانشگاه تهران و مدیر مرکز خدمات روان شناسی بنیاد بیماری های نادر عصر امروز در مراسم افتتاح مرکز خدمات روان شناسی بنیاد بیناری های نادر اظهار کرد: ایران یکی از کشور های پرتوان و موفق در خصوص بیماری های نادر در دنیا محسوب می شود .

افروز ادامه داد: امروزه خدمات روان شناسی در حوزه های مدیریت، ازدواج ، فرزند آوری و غیره حرف اول را می زند، این رشته در دنیا بسیار اهمیت دارد و بیشترین خدمات روان شناسی در حوزه بیمارستانی و تربیتی است.

وی با بیان اینکه این مرکز کمک بزرگی به بیماران نادر و خانواده های آنها در زمینه روان شناسی و سلامت روح و روان می کند، عنوان کرد: مرکز روان شناسی برای بیماران نادر را در سایر استان های کشور نیز به زودی افتتاح می کنیم و مشاوره روان شناسی تلفنی نیز راه اندازی خواهد شد.

مجموعه عظیم دولت  مانعی برای سپردن کارها به مردم

در ادامه مراسم عبدالله جاسبی عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد گفت: مشکل مهم جامعه ما سیستمی است که مانع انجام کارها به وسیله مردم شده است.

وی افزود: اگر این کشور بخواهد در حوزه های مختلف توسعه پیدا کند و پیامی به دنیا بدهد، باید کارها را به مردم واگذار کند که تاسیس دانشگاه آزاد از همین نوع بوده است.

جاسبی ادامه داد: در جال حاضر در کشور کارهای بزرگی انجام شده است، مجموعه عظیم دولت  مانعی برای سپردن کارها به مردم است و به نظرم رفع مشکلات با مشارکت مردم انجام شدنی است.

وی با بیان اینکه اگر در هشت سال دفاع مقدس مردم نبودن امکان موفقیت در جنگ نبود، تاکید کرد: تعداد دانشجوبان کشور اکنون به کشورهایی مانند آمریکا رسیده است و بنیاد هایی مانند بیماری های نادر به صورت مردمی اداره می شود.

جاسبی گفت: اگر دولت ۱۵ درصد از بودجه خود را به نهادهای مردمی بدهد نتیجه ای چند برابری می گیرد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی