سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی
دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی
استادیار دانشگاه فردوسی مشهد
مدیر پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد

آدرس محل کار:

آدرس دانشگاه: مشهد ، میدان آزادی ، دانشگاه فردوسی ، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی ، گروه علوم تربیتی ، تلفن تماس : 05138805000داخلی 5892
پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد : شماره داخلی 3676

آدرس مرکز مشاوره : مشهد، پنج راه سناباد، تقاطع خیابان پاستور، ساختمان پزشکان مهر، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اندیشه و رفتار، شماره های تماس: 05138412279


آخرین نظرات
اعلام رسمی تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، به‌زودی /ثبت‌نام پیش دبستانی‌ها طبق روال گذشته

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه به زودی شاهد اعلام رسمی تشکیل سازمان خواهیم بود و سال تحصیلی پیش رو سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک را هم خواهیم داشت گفت: در حال حاضر ما همان روال قبلی را برای ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی داریم و تغییر خاصی در این روند به وجود نیامده است.

رضوان حکیم زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره روند تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک توضیح داد و در این باره اظهار کرد: ماده واحده سازمان مصوب و ابلاغ شد. خوشبختانه اساسنامه سازمان نیز به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید.

وی افزود: داخل وزارتخانه کارگروهی تشکیل و تقسیم کار شده و هرکدام از واحدهای مرتبط، بخشی از کار را برعهده گرفته‌اند تا مقدمات تشکیل سازمان را در اسرع وقت در محدوده زمانی که مصوبه تعیین کرده، فراهم کنند. به عنوان مثال یکسری امور پشتیبانی، اداری و امور اجرایی تشکیل سازمان در حال انجام است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امور مربوط به تامین محتوا را سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی دارد دنبال می‌کند گفت: تهیه سندجامع تربیت اوان کودکی نیز برعهده معاونت آموزش ابتدایی است و جلسات منظمی پیرامون آن برگزار می شود. کار در کارگروه خوب جلو می‌رود و تصور می‌کنم به زودی شاهد اعلام رسمی تشکیل سازمان خواهیم بود و سال تحصیلی پیش رو سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک را هم خواهیم داشت.

حکیم زاده در پاسخ به اینکه آیا با تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، روال ثبت نام و حضور نوآموزان پیش دبستانی تفاوتی با سالهای گذشته خواهد داشت؟ گفت: در حال حاضر ما همان روال قبلی را برای ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی داریم و از اول خرداد امکان ثبت نام فراهم و تاکید شده نوآموزان پیش دبستانی با سه کد دولتی، دولتی با مشارکت مردم و غیردولتی امکان ثبت نام داشته باشند.

وی ادامه داد: در دستورالعمل ثبت نام به این موضوع تصریح شده و تغییر خاصی در این روند نداریم. امیدواریم این امر با اهتمام خانواده‌ها سرعت بیشتری بگیرد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره وضعیت صدور مجوز پیش دبستانی‌ها عنوان کرد: درحال حاضر در کارگروه تشکیل شده، سازمان مدارس غیردولتی مسئولیت ارائه مجوزها و تنظیم امور اجرایی مربوط به این قسمت را عهده دار شده است که دارند کار را دنبال می کنند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی