سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی
دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی
استادیار دانشگاه فردوسی مشهد
مدیر پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد

آدرس محل کار:

آدرس دانشگاه: مشهد ، میدان آزادی ، دانشگاه فردوسی ، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی ، گروه علوم تربیتی ، تلفن تماس : 05138805000داخلی 5892
پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد : شماره داخلی 3676

آدرس مرکز مشاوره : مشهد، پنج راه سناباد، تقاطع خیابان پاستور، ساختمان پزشکان مهر، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اندیشه و رفتار، شماره های تماس: 05138412279


آخرین نظرات
استرس واکنشی برای دفاع در مقابل خطرات است

مدیر اجرایی پلی کلینیک تخصصی خدمات روانشناسی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد گفت: استرس واکنش طبیعی و یک عامل دفاع در انسان برای حفظ جان در مقابل خطرات است.

سید ایمان سیدزاده دلوئی در گفت و گو با ایرنا افزود: استرس‌های مرتبط با آزمون‌های شغلی و امتحانات درسی نیز عادی شمرده می‌شود ولی استرسی که زندگی روزانه فرد را به چالش بکشد و از صبح تا زمان استراحت شبانه با فرد همراه باشد و شخص را از روند عادی زندگی خود خارج کند، نیاز به درمان توسط درمانگر دارد.
وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، سطحی از استرس و اضطراب در چنین شرایطی عادی است و فقط افرادی که دچار رنج روانی شدید شده و در عملکردهای روزانه خود دچار مشکل شده‌اند، باید تحت درمان قرار گیرند و در موارد شدیدتر نیاز به درمان دارویی نیز پیدا می‌کنند.
وی گفت: به منظور ارتقای سطح سلامت روان و کاهش تنش‌های روانشناختی ناشی از شیوع ویروس کرونا در جامعه، مجموعه پلی کلینیک تخصصی خدمات روانشناسی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد اقدام به انجام مشاوره غیرحضوری رایگان نموده است.

شماره تماس ۰۵۱۳۸۸۰۳۶۷۶ و آدرس فردوسی مشهد">Www.fumpolyclinic.ir راه های ارتباطی با پلی کلینیک تخصصی خدمات روانشناسی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد است.
سیدزاده دلوئی افزود: افرادی که بر اثر شرایط به وجود آمده دچار استرس شدید و مشکلات روانشناختی دیگر مانند درگیری ذهنی شدید یا  بیماری و افکار وسواس گونه، اضطراب و استرس غیر قابل کنترل شده‌اند می‌توانند جهت دریافت مشاوره تخصصی به صورت غیر حضوری با این مرکز درارتباط باشند.
وی ادامه داد: درمانگران با تکنینک‌های علمی در رفع مشکل شخص تلاش خواهند کرد تا افراد به روال عادی زندگی خود بازگردند.
وی گفت: تاکنون ۱۲ نفر از درمانگران این مجوعه به صورت داوطلبانه در این امر خیر مشارکت کرده‌اند و زمان‌هایی را که می‌توانند به این امر اختصاص دهند در اختیار این مجموعه قرار داده‌اند تا در امر درمان به صورت تلفنی و مجازی پاسخگوی مراجعین باشند.

سیدزاده دلوئی افزود: این پلی‌کلینیک تخصصی حدود ۳۰ سال است که در حال فعالیت و ارائه خدمات مشاوره‌ای است، در سال‌های قبل ارائه خدمات محدود به داخل دانشگاه بود و از حدود پنج سال پیش این خدمات گسترده‌تر شد و به عموم جامعه تعلق گرفت.
این مدرس دانشگاه ادامه داد: برای اینکه دسترسی مردم به این خدمات به راحتی انجام شود این مرکز از داخل دانشگاه به خارج از محیط دانشگاه، منتقل شده است.
وی گفت: این مرکز امکانی را برای دانشجویان این دانشگاه فراهم کرده است تا به عنوان کارورز بتوانند در امر درمان تخصص لازم را زیر نظر اساتید دانشگاه به دست آورند و سپس در آینده به عنوان یک فرد با تجربه بتوانند به جامعه خدمت کنند. به همین منظور تمامی پرونده‌های مراجعین به کارورزها، توسط اساتید دانشگاه بررسی شده و توصیه های لازم در مورد درمان به کارورزها داده می‌شود.
وی افزود: این مرکز زیر نظر سازمان نظام روانشناسی و مشاوره و با نظارت دانشگاه فردوسی مشهد فعالیت می‌کند و بر همین اساس تعرفه درمانی دریافتی از مراجعان به این مرکز با توجه به نوع کادر درمانی در برخی موارد حدود ۳۰ درصد کمتر از تعرفه سازمان نظام روانشناسی و مشاوره است.

مدیر اجرایی پلی کلینیک تخصصی خدمات روانشناسی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: مبالغ دریافت شده از مراجعان برای تهیه تجهیزات لازم از قبیل دستگاه مربوط به علوم اعصاب شناختی ، هزینه‌های جاری مرکز و دستمزد متخصصین هزینه می‌شود. 

بر اساس ابلاغ "ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا" هم‌اینک تمامی دانشگاهها، مراکز آموزش عالی، مدارس، سینماها، سالن‌های مجالس عمومی، ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی، برنامه‌های فرهنگی و هنری و همایش‌های غیرضروری به منظور پیشگیری از احتمال شیوع بیماری همه‌گیر تعطیل شده‌اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی