سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی
دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی
استادیار دانشگاه فردوسی مشهد
مدیر پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد

آدرس محل کار:

آدرس دانشگاه: مشهد ، میدان آزادی ، دانشگاه فردوسی ، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی ، گروه علوم تربیتی ، تلفن تماس : 05138805000داخلی 5892
پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد : شماره داخلی 3676

آدرس مرکز مشاوره : مشهد، پنج راه سناباد، تقاطع خیابان پاستور، ساختمان پزشکان مهر، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اندیشه و رفتار، شماره های تماس: 05138412279


آخرین نظرات
دانشکده روانشناسی شهیدبهشتی انتخاب اول رتبه‌های برتر کنکور است

به گزارش ایرنا ، رییس دانشگاه شهید بهشتی گفت: دانشکده روانشناسی این دانشگاه از انتخاب‌های اول رتبه های برتر کنکور سراسری است و همواره استادان مطرحی در این دانشکده مشغول تدریس بوده اند.

سعدالدین نصیری قیداری امروز سه شنبه در مراسم رونمایی از سردیس های اساتید پیشکسوت علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اظهار کرد: در این مراسم فرهنگی افراد دانشگاهی بسیاری در آن حضور دارند؛ چرا که تولید علم اهمیت بسیاری دارد.
وی در محل دانشگاه شهید بهشتی افزود: این دانشگاه ۲۰ هزار دانشجو، ۹۰۰ عضو هیات علمی، هزار و ۵۰۰ کارمند و ۹ دانشکده و ۱۰ پژوهشکده مرکزی دارد و دانشگاهی مهم با اهداف بزرگ است.
رییس دانشگاه شهید بهشتی گفت: دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی  یکی از دانشکده های خوشنام کشور است که جوانان در سطح کشور علاقه‌مند تحصیل در آن هستند.
نصیری قیداری خاطر نشان کرد: امروز اسامی علی محمد کاردان، پری رخ دادستان و  غلامحسین شکوهی در دانشکده ماندگار می شود تا دانشجویان وقتی که وارد دانشکده می شوند بدانند آنها پدران و مادران گذشته و پایه‌گذاران علوم جدید بودند.

وی افزود: در ایران این بزرگواران خون دل خوردند تا علوم تربیتی و روانشناسی توسعه یابد که با توجه به شرایط و امکانات گذشته کار ساده ای نبوده است.

جامعه همچنان به پیشکسوتان عرصه علم نیازمند است

شهردار تهران نیز در سخنانی در این مراسم گفت: پیشکسوتان که در عرصه تولید علم زحمت کشیدند، باید ارج نهاده شوند؛ چرا که همچنان به چنین افرادی در جامعه نیاز است.
پیروز حناچی اظهار کرد: در کنار علم جدید توجه به دانش بومی  و دانشمندان بومی اهمیت بسیاری دارد.
وی افزود: این حس حضور در فضای دانشگاه، آموزش و پژوهش قابل تعویض و جبران نیست. بشر در عصر فناوری با توسعه علم و فناوری با موضوعات بسیاری مواجه است که این موضوع باید به گونه ای در کلاس های درس دانشجویی جبران شود. 
شهردار تهران ادامه داد: معمولا دانشجویان معماری خلاء علوم بومی را در عصر فناوری حس کرده اند. توسعه فناوری عمق دانش را برای دانشجویان کاهش داده است.
وی در باره اهمیت ساخت سردیس های استادان پیشکسوت علوم تربیتی و روانشناسی گفت: آنها اولین دانش آموختگان دکترای این رشته در ایران و گروه علوم تربیتی در دانشگاه تهران بودند و در واقع این رشته را بنیان نهادند
حناچی با اشاره به اینکه پیشکسوتان این رشته آموزش و پرورش نیز خدمت های بسیاری به جامعه کرده اند، گفت: این افراد تاثیر گذار کتاب های بسیاری را چاپ کرده اند. حضور موثر آنها از نکات مهم در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی بود.

 آیین نکوداشت و رونمایی از سردیس های علی محمد کاردان، پری رخ دادستان و غلامحسین شکوهی، اساتید پیشکسوت علوم تربیتی و روانشناسی امروز در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی برگزار  شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی