سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی
دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی
استادیار دانشگاه فردوسی مشهد
مدیر پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد

آدرس محل کار:

آدرس دانشگاه: مشهد ، میدان آزادی ، دانشگاه فردوسی ، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی ، گروه علوم تربیتی ، تلفن تماس : 05138805000داخلی 5892
پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد : شماره داخلی 3676

آدرس مرکز مشاوره : مشهد، پنج راه سناباد، تقاطع خیابان پاستور، ساختمان پزشکان مهر، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اندیشه و رفتار، شماره های تماس: 05138412279


آخرین نظرات

تیمی از روانشناسان برجسته آستان قدس رضوی برای ارائه خدمات درمانی مشاوره و روانشناسی به مناطق سیل زده اعزام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی در کارگاهتیم روانشناسی آستان قدس رضوی به مناطق سیل زده اعزام می‌شود آموزشی «اصول و راهکارهای روانشناختی ویژه مداخله در بحران» به همت مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی برگزار شد، افزود: این کارگاه آموزشی برای ‌آماده‌سازی مشاوران و روانشناسان برگزار شده است.

سیدمحسن اصغری نکاح افزود: پس از آن همکاران در قالب تیم‌‌های تخصصی به مناطق سیل زده اعزام می شوند و به ارائه خدمات مشاوره‌ای به کودکان بانوان و اقشار آسیب‌پذیر می پردازند.

وی خطاب به مشاوران حاضر در این کارگاه آموزشی در خصوص ویژگی‌‌‌های یک امدادگر گفت: امدادگری در بحران فرصتی است برای امدادگران تا بتوانند در شرایط سخت رشد کنند؛ یک امدادگر باید با انگیزه کار کند و نسبت به افراد عادی صبر و تحمل بیشتری داشته باشد.

عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: آنچه که باید یک روانشناس در مقابله با بحران انجام دهد، ابتدا آمادگی خود در مواجه با بحران است و برای امداد رسانی به دیگران از لحاظ معنوی انگیزه نوع دوستی و یاری هم نوعان را در خود تقویت کند.

اصغری نکاح تاکید کرد: هر چه انگیزه فرد در امدادرسانی به مددجویان قوی‌‌تر باشد بهتر می‌تواند به افراد آسیب دیده خدمت کند؛ مشاوران و روانشناسان باید با کار تیمی و تجهیزات و منابع لازم کار خدمت رسانی را آغاز و از تک‌روی پرهیز کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی