سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی
دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی
استادیار دانشگاه فردوسی مشهد
مدیر پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد

آدرس محل کار:

آدرس دانشگاه: مشهد ، میدان آزادی ، دانشگاه فردوسی ، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی ، گروه علوم تربیتی ، تلفن تماس : 05138805000داخلی 5892
پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد : شماره داخلی 3676

آدرس مرکز مشاوره : مشهد، پنج راه سناباد، تقاطع خیابان پاستور، ساختمان پزشکان مهر، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اندیشه و رفتار، شماره های تماس: 05138412279


آخرین نظرات

یکی از اساتید روانشناس گفت: انسان امروز بنا بر مسائل روانی و اجتماعی همیشه در معرض استرس و فشارهای روحی و روانی قرار دارد یکی از راه‌های ایجاد آرامش روحی و روانی حضور در مساجد، اماکن متبرکه و امامزادگان است.

به گزارش ایکنا ، مسعود جوانمردی، یکی از روانشناسان استان کردستان در دوره آموزشی طرح آرامش بهاری اظهار کرد: روان ما بخش عمده‌ای از زندگی ما را تشکیل می‌دهد و انسان امروز بنا بر مسائل روانی و اجتماعی همیشه در معرض استرس و فشارهای روحی و روانی قرار دارد یکی از راه‌های ایجاد آرامش روحی وروانی حضور در مساجد، اماکن متبرکه و امامزادگان است.
وی با اشاره به آیه ۲۸ سوره غافر که می‌فرماید: «الَّذِینَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِکْرِ اللَّهِ أَلَا بِذِکْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ؛ همان کسانى که ایمان آورده‏ اند و دلهایشان به یاد خدا آرام مى‏ گیرد آگاه باش که با یاد خدا دل‌ها آرامش مى‏‌یابد» و این آیه شریفه تکلیف انسان‌ها را برای رسیدن به آرامش در زندگی مشخص می کند.
دکتر جوانمردی بیان کرد: بخشیدن یکی دیگر از راه‌های رسیدن به آرامش است، چراکه امری خدایی است و موجبات رضایت انسان‌ها را فراهم خواهد آورد.
این دکتر روانشناس با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری فرصتی برای ایجاد فضای آرامش بخش و معنوی برای خدام اماکن متبرکه، زوار و میهمانان نوروزی است، یادآور شد: این مهم نه تنها برای زوار بلکه برای خدامی که بدون چشم داشت به خدمت رسانی در این اماکن مقدس می‌پردازند رضایت بخش و مشمول رحمت الهی خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی