سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی
دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی
استادیار دانشگاه فردوسی مشهد
مدیر پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد

آدرس محل کار:

آدرس دانشگاه: مشهد ، میدان آزادی ، دانشگاه فردوسی ، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی ، گروه علوم تربیتی ، تلفن تماس : 05138805000داخلی 5892
پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد : شماره داخلی 3676

آدرس مرکز مشاوره : مشهد، پنج راه سناباد، تقاطع خیابان پاستور، ساختمان پزشکان مهر، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اندیشه و رفتار، شماره های تماس: 05138412279


آخرین نظرات

رئیس پلیس پایتخت گفت:بالغ بر ۸۵ درصد پرونده‌های ارجاع شده به کلانتری‌ها را با اقدامات مراکز مشاوره مستقر در کلانتری‌ها به صلح و سازش رسانده ایم.

پلیس برای ارتقا امنیت شهروندان یاری روانشناسان و مشاوران را می‌طلبدبه گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار رحیمی در همایش بزرگداشت روز روانشناس و مشاور که در محل سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، با تبریک روز روانشناس و مشاور گفت: روانشناسی یکی از علوم مهم و مورد نیاز جامعه است؛ وی افزود: به لحاظ این که روانشناسان و مشاوران رفتار سالم اجتماعی را در جامعه گسترش می‌دهند، جای تقدیر و قدردانی دارد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: نیروی انتظامی به عنوان نیروی خدوم و خدمتگزار به جامعه از جمله نهاد‌هایی است که به سبب ارتباط نزدیک و تعداد ماموریت ها، به طور روزانه با تعداد زیادی از شهروندان در ارتباط نزدیک قرار دارد و به همین دلیل است که مقام معظم رهبری از این نیرو به‌عنوان نیروی مسلح اجتماعی یاد کرده است.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد، بیش از دو دهه است که نیروی انتظامی رویکرد جامعه محوری و مردم محوری را سرلوحه امور قرار داده و معاونت اجتماعی پلیس نیز در همین راستا تشکیل شده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی در مراکز مشاوره پلیس پایتخت گفت: امروزه پلیس تهران بزرگ از همکاران محترم روانشناس و مشاور در تمامی کلانتری‌ها و پلیس‌های تخصصی شهر تهران استفاده می‌کند که در حوزه پلیس راهنمایی و رانندگی نیز از دوران گذشته این رویکرد وجود داشته است.

سردار رحیمی بیان داشت: در همه کلانتری‌های شهر تهران بخشی به عنوان مرکز مشاوره ایجاد شده تا با رسیدگی به امور انتظامی و اجتماعی شهروندان مشکلات آن‌ها را در همان کلانتری حل و فصل کنند.

وی با اشاره به ایجاد ۱۱ مرکز مشاوره در ۱۱ سرکلانتری شهر تهران افزود، بالغ بر ۸۵ درصد پرونده‌های ارجاع شده به کلانتری‌ها با اقدامات مراکز مشاوره مستقر در کلانتری‌ها به صلح و سازش رسانده ایم.

سردار رحیمی همچنین به بکار گیری روانشناسان و مشاوران در مجموعه پلیس امنیت اخلاقی اشاره کرد و گفت، در این بخش نیز پلیس با به کارگیری متخصصان روانشناسی و مشاوره سعی دارد به امور شهروندان رسیدگی کند.

رئیس پلیس پایتخت در پایان اظهار داشت، پلیس برای ارتقا امنیت شهروندان یاری روانشناسان و مشاوران را می‌طلبد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه با بیان اینکه این روز‌ها بحث امنیت اخلاقی مطرح است، گفت: بنده یک رفتاری در منزلم دارم و یک رفتاری در کوچه و خیابان که به آن مراکز و اماکن عمومی می‌گوییم که بالاخره باید قوانین را رعایت کنیم. در بحث امنیت اخلاق عمومی، آن‌هایی که در جامعه ایران حرکت می‌کنند باید شئونات را رعایت کنند؛ حتی این افراد بحث پرونده قضایی و دادسرا نخواهند داشت و جمعی از خواهران و افرادی که جزو معاونت اجتماعی هستند بیشتر بحث مددکاری و مشاوره را برای این افراد انجام می‌دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی