سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی
دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی
استادیار دانشگاه فردوسی مشهد
مدیر پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد

آدرس محل کار:

آدرس دانشگاه: مشهد ، میدان آزادی ، دانشگاه فردوسی ، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی ، گروه علوم تربیتی ، تلفن تماس : 05138805000داخلی 5892
پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد : شماره داخلی 3676

آدرس مرکز مشاوره : مشهد، پنج راه سناباد، تقاطع خیابان پاستور، ساختمان پزشکان مهر، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اندیشه و رفتار، شماره های تماس: 05138412279


آخرین نظرات
نگاه منفی جامعه به صرع/ازدواج برای افراد سالم هم دشوار است

مدیر عامل  انجمن صرع ایران، گفت: ازدواج  تنها در بیماران مبتلا به صرع پیچیده نیست و برای افراد غیر بیمار هم دشوار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، داریوش نسبی طهرانی در سی و چهارمین همایش صرع ایران، اظهار کرد: امتیاز انجمن صرع ایران این است که همایش‌های عمومی را ابداع کرد و در زمینه برپایی همایش ها بیشترین تعداد اجرای آن را دارد که جزو افتخار ما است؛ این همایش های عمومی در حوزه درمان بسیار موثر است.

وی بیان کرد: باید برای بهبود حال بیماران وارد جامعه شویم چرا که درمان در خود جامعه نهفته است و به کمک آن می‌توان حال بیماران را بهتر کرد؛ جالب است بدانید ٢ هزار نفر در جهان تاثیر استفاده از آنتی بیوتیک‌ها را مورد بررسی قرار دادند؛ نتایج این بررسی مثبت بود چرا که این بررسی‌ها در جامعه و بین مردم رخ داد و به همین دلیل پزشکان معتقد هستند برای بهبود حال بیماران باید وارد جامعه شد.

نسبی طهرانی ادامه داد: نگاه ما به درمان باید متفاوت باشد؛ ازداواج در بیمارن مبتلا به صرع دارای پیچیدگی‌هایی است، اما باید بدانیم موضوع ازدواج تنها در این بیماران پیچیده نیست و برای افراد غیر بیمار هم پیچیدگی دارد، پیچیدگی آن در افراد صرع به این دلیل است که مفهوم درستی در ذهن‌ها نقش نبسته است.

مدیرعامل انجمن صرع ایران، افزود: عمدتا کسانی که بعد از ازدواج دچار مشکلات خانوادگی شدند، بیمار نبوده‌اند و بر عکس کسانی که بیمار هستند در زندگی مشترک مشکلات کمتری دارند و پیوند محکم تری بین زن و شوهر وجود دارد و دیگر بیماری و صرع بین آنها مفهومی ندارد.

نسبی طهرانی گفت: متاسفانه نگاه جامعه به صرع منفی است و پزشکان در معذورات هستند که نمی توانند به درستی مطالب را بیان کنند. بحث ازدواج چه در افراد صرع چه افراد سالم پیچیدگی خاص خود را دارد که نیاز به مشاور  دارد و نمی‌توان بیماری را دلیل پیچیدگی آن دانست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی