سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی
دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی
استادیار دانشگاه فردوسی مشهد
مدیر پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد

آدرس محل کار:

آدرس دانشگاه: مشهد ، میدان آزادی ، دانشگاه فردوسی ، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی ، گروه علوم تربیتی ، تلفن تماس : 05138805000داخلی 5892
پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد : شماره داخلی 3676

آدرس مرکز مشاوره : مشهد، پنج راه سناباد، تقاطع خیابان پاستور، ساختمان پزشکان مهر، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اندیشه و رفتار، شماره های تماس: 05138412279


آخرین نظرات
 
مرکز آموزش، خدمات روان‌شناسی و مشاوره جهاد دانشگاهی با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه و متخصصان روانشناسی آغاز به کار کرد.
مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره جهاددانشگاهی افتتاح شد

 

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهب به نقل ازایکنا؛ مرکز آموزش، خدمات روان‌شناسی و مشاوره جهاددانشگاهی وابسته به سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، ۱۹ آذر میزبان نشست صمیمی اساتید روانشناسی و مشاوره بود تا آغاز رسمی فعالیت‌های این مرکز را رقم زند.

در این هم‌اندیشی علمی دو ساعته، محمد حاتمی معاون سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، حسین مصباح روانشناس و عضو هیئت علمی دانشگاه، فروزش، بهرامی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، مهدی بیاتی مدیر مرکز آموزش، خدمات روان‌شناسی و مشاوره جهاددانشگاهی و سیدمحمدجواد شوشتری رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به بیان نقطه‌ نظرات خود درباره ضرورت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، توجه ویژه به آسیب‌های زندگی دانشجویی، ارتقای سواد سلامت روان در جامعه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های روانشناسی در پرتوی تعالیم قرآن کریم پرداختند.

محمد حاتمی روانشناس و معاون سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با بیان اینکه دهه چهارم انقلاب اسلامی، آسیب‌های اجتماعی مهم‌ترین تهدید کشور محسوب می‌شوند گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آمادگی کامل داریم بیش از پیش در این زمینه به فعالیت بپردازیم، مرکز روان‌شناسی و مشاوره جهاددانشگاهی می‌تواند با پرکردن خلأهایی که در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و سطح سواد سلامت روان وجود دارد به خوبی بدرخشد.

وی همچنین یادآور شد: دائماً گفته می‌شود که وزارتخانه‌های ما پیوست فرهنگی ندارند و باید به فکر تولید این پیوست باشیم، به عقیده ما این پیوست، آموزش مهارت‌های زندگی، مهارت‌های کنترل خشم و ... است که مرکز روان‌شناسی و مشاوره می‌تواند برای آن برنامه‌ریزی کند.

در این نشست همچنین، فروزش با بیان اینکه راه‌اندازی مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره جهاددانشگاهی اقدامی مؤثر در زمینه پیگشیری از آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود، اظهار کرد: می‌توان با توسعه مطالعات میان‌رشته‌ای و بحث‌های تطبیقی به نتایجی کاربردی در زمینه روانشناسی و آموزه‌های قرآنی دست یابیم، همچنین لازم است در زمینه پیشگیری از آسیب‌ها نه فقط با دانشجویان، بلکه با تمام قشر دانشگاهی از جمله اساتید وارد گفت‌وگو شویم.

حسین مصباح روانشناس و عضو هیئت علمی دانشگاه نیز اظهار کرد: امیدواریم این مرکز به پاتوقی برای طرح سبک زندگی اسلامی و ایرانی بر مبنای قرآن، مطرح و در این راه از همه ظرفیت‌های روان‌شناسی و کارشناسان بهره‌گیری شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی