سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی
دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی
استادیار دانشگاه فردوسی مشهد
مدیر پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد

آدرس محل کار:

آدرس دانشگاه: مشهد ، میدان آزادی ، دانشگاه فردوسی ، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی ، گروه علوم تربیتی ، تلفن تماس : 05138805000داخلی 5892
پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد : شماره داخلی 3676

آدرس مرکز مشاوره : مشهد، پنج راه سناباد، تقاطع خیابان پاستور، ساختمان پزشکان مهر، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اندیشه و رفتار، شماره های تماس: 05138412279


آخرین نظرات
استانها/ آسیب‌های اجتماعی

رئیس اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهرداری شیراز معتقد است که تلفیق روانشناسی و هنر راهکار جدی کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، یوسف آفرینی یکشنبه 11 شهریور در دیدار با رئیس اداره نظام روانشناسی و مشاوره فارس، حضور و همکاری روانشناسان متخصص را در حوزه آسیب‌های اجتماعی  به ویژه حوزه کودکان آسیب‌دیده مؤثر خواند و گفت: حضور روانشاسان متخصص در اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی سبب تغییر رویکرد سلبی به علمی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرایی کردن طرح‌های علمی تولید شده در سال‌های اخیر، دستیابی به  اهداف پیشرو را در بلند مدت میسر می‌کند، افزود: این اداره خط مقدم برخورد پیشگیرانه و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی و بهترین محل برای تحقق تمامی شعارهای فرهنگی اجتماعی شورای شهر و شهرداری شیراز است.

رئیس اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه ایجاد حساسیت برای مسئولان و پژوهشگران در حوزه آسیب‌های اجتماعی از اهداف اولیه این اداره است، عنوان کرد: اگر بتوانیم جامعه را نسبت به آسیب‌های اجتماعی حساس کنیم گام اول را در جهت بیشگیری برداشته‌ایم.

آفرینی ادامه داد: جامعه‌ای که نسبت به آسیب‌های اجتماعی حساس شود، در مسیر پیشگیری موثرتر عمل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این اداره قصد دارد همکاری بلند مدت و تنگاتنگی را با نظام روانشناسی آغاز کند، ابراز امیدواری کرد که همکاری جدی این اداره با نظام روانشناسی و مشاوره استان فارس در محله‌های آسیب‌پذیر بافت تاریخی،  موجب پیشگیری و کاهش آسیب‌ها در بافت تاریخی، فرهنگی و گردشگری شیراز شود.

رئیس نظام روانشناسی و مشاوره استان فارس نیز در ادامه این دیدار گفت: پژوهش در آسیب‌های اجتماعی سبب برداشتن گام‌های مؤثری در حوزه پیشگیری خواهد شد.

علیرضا فیلی همچنین با ابراز امیدواری از حضور مدیران جوان و متخصص در حوزه پیشگیری و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، بیان کرد: وجود چنین ظرفیت‌هایی سبب تغییر رویکردها به سمت علمی و تخصصی شدن در حوزه آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی