سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی
دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی
استادیار دانشگاه فردوسی مشهد
مدیر پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد

آدرس محل کار:

آدرس دانشگاه: مشهد ، میدان آزادی ، دانشگاه فردوسی ، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی ، گروه علوم تربیتی ، تلفن تماس : 05138805000داخلی 5892
پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد : شماره داخلی 3676

آدرس مرکز مشاوره : مشهد، پنج راه سناباد، تقاطع خیابان پاستور، ساختمان پزشکان مهر، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اندیشه و رفتار، شماره های تماس: 05138412279


آخرین نظرات
به بهانه روز روانشناس
 روزگار است و پیچیدگی‌ها و سختی‌هایش... انسان هم اگر «بخواهد»، باز «نمی‌تواند» از سایه واقعیت‌های دشوار زندگی، فرار کند. پایان قصه فرار سایه و انسان را همه از بر هستیم.

روانشناس، کسی ست که به شما کمک می‌کند واقعیت‌های دردناک زندگی را ببینید و به شیوه‌ای کارآمد با آنها روبرو شوید. یعنی به‌جای مقاومت و رنج کشیدن، راهی سازگارانه را انتخاب کنید.

روانشناس خردمند، حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیر، جای شما تصمیم نمی‌گیرد. چون می‌داند هرکسی، خودش می‌تواند معمار زندگی خودش باشد. او به شما کمک می‌کند تا بتوانید به خودتان کمک کنید تا زندگی معنادار، سازگار و بهتری داشته باشید.

به کمک روانشناس، قدرت پیدا می‌کنید تا به خودتان سروسامان بدهید. روانشناس به شما کمک می‌کند خودتان را ببینید. این بار اما از طریق آیینه شفافی که زنگار دروغ، رویش را نپوشانده و بعد می‌توانید در محیط سرشار از امنیت «اتاق درمان»، نقاب‌هایتان را کنار بگذارید و خودتان را ملاقات کنید. «خودی» که سرمایه شماست و روانشناس به شما کمک می‌کند تا ظرفیتتان برای نگهداری از این سرمایه را بالا ببرید.

دیدار روانشناس و مراجع، مقابله دو آدم همه‌فن‌حریف و یک فرد ازکارافتاده نیست. روان‌درمانی، ملاقات دو انسان است. یکی روانشناس، که آشفتگی کمتری را نسبت به مراجع تجربه می‌کند و در کنارش مراجعی که احتمالاً احساس می‌کند کمرش زیر رنج‌های زندگی، تا شده است.

حالا که روانشناس، آشفتگی کمتری دارد، می‌تواند مراجع را یاری کند تا دوباره، کمر راست کند و برخیزد. ما ظروف متحرک نیستیم که از داروها پر شویم. انسانیم با نیازها، هیجانات و پیچیدگی‌های مختلف. راهی به نام روان‌درمانی و کسی به نام روانشناس وجود دارد که می‌تواند اثری مشابه و حتی گاهی بهتر از داروهای روان‌پزشکی را در مراجعان ایجاد کند تا به‌جای فقط زندمانی، زندگانی را هم تجربه کنند.

روز روانشناس را به روانشناسان گرامی تبریک می‌گویم و امیدوارم مردم ایران، از کمک‌های تخصصی روانشناسانِ کاربلد، استفاده کنند و باتجربه حال خوب، زندگی بهتری را برای خودشان و دیگران، رقم بزنند.

منبع : میگنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی