سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی
دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی
استادیار دانشگاه فردوسی مشهد
مدیر پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد

آدرس محل کار:

آدرس دانشگاه: مشهد ، میدان آزادی ، دانشگاه فردوسی ، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی ، گروه علوم تربیتی ، تلفن تماس : 05138805000داخلی 5892
پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد : شماره داخلی 3676

آدرس مرکز مشاوره : مشهد، پنج راه سناباد، تقاطع خیابان پاستور، ساختمان پزشکان مهر، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اندیشه و رفتار، شماره های تماس: 05138412279


آخرین نظرات

دومین دوره پسادکتری آموزشی، پژوهشی «پزشکی روان تنی (سایکوسوماتیک)» در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دوره پسادکتری «پزشکی روان‌تنی» برنامه‌ای در جهت رشد مهارت‌های درمانی، مدیریتی و پژوهشی در حوزه پزشکی روان‌تنی است. این برنامه رویکردی سیستمی به سلامت و درمان است و سعی در فراهم آوردن زبانی مشترک برای درمانگران در راستای تحقق یک الگوی زیست‌روان‌اجتماعی در نظام خدمات سلامت دارد.

این دوره بر مبنای برنامه سطح ۲ آموزش پزشکی روان‌تنی دانشگاه فرایبورگ است که با نظر به نیازهای جامعه ایران تکمیل و بومی‌سازی شده است.

این طرح بر پایه تفاهم‌نامه سه‌جانبه برگزاری دوره پسادکتری پزشکی روان‌تنی در ایران، میان گروه پزشکی روان‌تنی دانشگاه فرایبورگ آلمان، مرکز تحقیقات روان پزشکی و علوم رفتاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد و یک مؤسسه علمی تحقیقاتی از تاریخ چهاردهم می ۲۰۱۴ میلادی تاکنون در حال اجرا است.

پزشکان عمومی و متخصصین رشته‌های پزشکی – متخصصین روان پزشکی و نورولوژی در اولویت هستند.

این دوره یک دوره مهارت‌آموزی تئوری -بالینی و پژوهشی ۲ ساله مبتنی بر راهبردهای آموزشی سخنرانی، کارگاه، اتاق آینه، مصاحبه زنده، ایفای نقش، ارائه گزارش‌های موردی، کارگروهی و آموزش‌های گروهی و فردی، گروه‌های بالینت، گروه‌های خوداندیش و سوپرویژن است.

در پایان دوره به افرادی که حضور کامل و مؤثر در دوره داشته و ارزیابی‌ها و آزمون‌ها را با موفقیت پشت سر گذارده‌اند و مقالات و طرح پژوهش را منتشر کرده اند ، گواهی «دوره پسادکتری پزشکی روان‌تنی و روان درمانی» (Postdoctoral certificate in psychosomatic medicine and psychotherapy) از دانشگاه فرایبورگ آلمان با مهر و امضای گروه روان‌تنی دانشگاه فرایبورگ، مرکز تحقیقات روانپزشکی و علوم رفتاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مؤسسه علمی تحقیقاتی اعطا می‌شود.

شروع دوره از شهریور ماه اعلام شده است و علاقمندان تا دهم تیر ماه می‌توانند با ارسال درخواست رسمی، رزومه و شماره تلفن همراه خود به نشانی صندوق پستی الکترونیکی اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نسبت به ثبت تقاضا اقدام کنند. مصاحبه با درخواست کنندگان که ساعت و مکان دقیق آن با تماس تلفنی اعلام خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی