سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی

مدیر سایت: دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی

سایت تخصصی روانشناسی
دکتر سکینه سلطانی کوهبنانی
استادیار دانشگاه فردوسی مشهد
مدیر پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد

آدرس محل کار:

آدرس دانشگاه: مشهد ، میدان آزادی ، دانشگاه فردوسی ، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی ، گروه علوم تربیتی ، تلفن تماس : 05138805000داخلی 5892
پلی کلینیک روانشناسی بالینی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد : شماره داخلی 3676

آدرس مرکز مشاوره : مشهد، پنج راه سناباد، تقاطع خیابان پاستور، ساختمان پزشکان مهر، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اندیشه و رفتار، شماره های تماس: 05138412279


آخرین نظرات

نتایج مطالعات نشان می‌دهد که صرف زمان با دوستان و ملاقات افراد جدید و انجام فعالیت‌های سرگرم‌کننده و آموزشی مانند موسیقی، هنر و برنامه‌های ورزشی در تابستان به رشد کودکان کمک می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از هلث‌دی، محققان اظهار کردند: برخی افراد بر این باورند که کودکان در تابستان استراحت کنند، اما، تابستان زمانی برای یادگیری جدید است.

یک متخصص روانشناسی در این مورد اظهار کرد: این مهم است که کودکان در تابستان زندگی اجتماعی داشته باشند و با دیگران معاشرت کنند.

محققان در هوستون عنوان کردند: درست است که کودکان در طول تابستان باید استراحت کنند و بعد از گذشت دوره تحصیل نیاز به استراحت دارند، اما باید با دوستان و افراد جدید هم معاشرت و ارتباط داشته باشند.

اگر کودکان مدت زمانی طولانی از دستگاه‌های الکترونیکی استفاده کنند و تنها باشند، تعامل آنها محدود خواهد شد.

محققان اظهار کردند: تعامل چهره به چهره به عنوان یک نیاز در کودکان محسوب می‌شود و پدر و مادر باید محدودیت‌هایی را برای استفاده از وسایل الکترونیکی در کودک تعیین کنند.

همچنین مهم است که کودکان با والدین و خواهران و برادران خود ارتباط کافی داشته باشند، البته کیفیت ارتباط بسیار مهم‌تر از مدت زمان آن است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی